Pimexa segueix la seva expansió realitzant instal·lacions en el sector químic

instal·lacions

Pimexa, empresa de Grupo Constant especialitzada en instal·lacions contra incendis, actualment duu a terme un pla d’expansió en el sector químic i petroquímic, i entre els seus projectes destaca la realització de dues instal·lacions.

D’una banda, la de Kao Corporation, una empresa química que ha fet una ampliació de les seves instal·lacions de producció a Mollet del Vallés i on Pimexa ha executat la protecció mitjançant una instal·lació d’escuma en cubetes, llocs de control de diluvi, detecció Atex, monitoratge i connexió de senyals, així com també la instal·lació d’extincions automàtiques i una xarxa de boques d’incendis, extintors manuals, senyalització dels equips contra incendis i sortides d’evacuació.

D’altra banda, l’empresa Arkema Química SAU, també en la zona de Mollet, on Pimexa s’ha centrat en la protecció de les sales CCM, quadres elèctrics i grup electrogen, mitjançant la instal·lació de gas Novec, aigua nebulizada i CO₂.

Dues noves instal·lacions que compleixen amb els màxims estàndards de seguretat i protecció contra incendis i que s’afegeixen al pla d’expansió de l’empresa del grup, sempre atenta a noves vies de creixement.

Deixa un comentario