Grupo Constant col·labora amb l’associació Best Buddies a través del programa Partsurfer

Best Buddies

El departament de IT de Grupo Constant ha realitzat una donació a l’associació, Best Buddies, a través d’una iniciativa anomenada ITdonaciones i duta a terme pel programa Partsurfer.

Què és Partsurfer? S’encarrega de convertir material informàtic en donacions. Recullen el material, el reparen, condicionen i el venen. Amb els diners aconseguits realitzen un donatiu a diferents iniciatives, encaminades al suport de comunitats en risc d’exclusió social.

En aquest cas, la donació del grup va ser per a Best Buddies, una associació, amb la qual ja ha col·laborat anteriorment, compromesa a promoure la inclusió social de les persones amb discapacitat. Com? A través de la creació d’espais d’amistat, relacionant a persones amb i sense discapacitat que, juntes, augmenten l’autoestima, la confiança i enforteixen les seves habilitats socials.

Amb aquest acte, Grupo Constant continua sumant al seu pla de Responsabilitat Social i contribueix a fer una societat més justa i igualitària, de la qual ningú es pugui sentir exclòs.

Deixa un comentario