Una estratègia de creixement sostingut de Grupo Constant a Portugal

creixement sostingut

El passat 17 d’octubre va tenir lloc, a Lisboa, la reunió de seguiment d’objectius de Grupo Constant Portugal, en la qual va estar present l’equip directiu. Un punt de trobada on es van acordar els objectius de negoci per a Portugal, es va realitzar una anàlisi dels resultats de 2018 i un pla de creixement per al 2019, amb especial èmfasi a les àrees de outsourcing, logística i facilities. A tenir en compte que, des de gener de 2017 que el grup va començar la seva marxa a Portugal, ja tanca aquest any amb 10 milions de vendes i 6 delegacions i, a més, compta amb un pressupost de 20 milions per 2019.

Creixement sostingut del grup a Portugal

Respecte a aquest creixement, marcat tant per les diferents àrees de negoci com per l’obertura de noves oficines a Portugal, destaquem tres notícies:

D’una banda, Grupo Constant Portugal va començar, el passat mes de setembre, com a proveïdor principal d’un gran grup logístico de referència a Portugal, per oferir resposta de treball temporal i outsourcing logístic a nivell nacional. A més, el grup ofereix una solució In-House, el que significa estar presents en l’empresa del client per oferir-li una resposta més objectiva i assertiva a les seves necessitats.

D’altra banda, Grupo Constant obrirà una nova oficina a Vialonga, al Mercat d’Abastos de la Regió de Lisboa, per poder cobrir millor les necessitats dels clients, amb més proximitat als locals de treball dels seus empleats i com a millora de les seves capacitats i dinàmiques de selecció a l’àrea Nord de Lisboa. A més, es tracta d’una zona clau per atreure nous clients del sector logístic, transport i indústria.

Finalment, destacar que la zona nord de Portugal continua, aquest any, amb un creixement molt marcat i, per tal de donar una millor resposta al sector industrial, s’han incorporat dos team leaders per gestionar les oficines de Agueda i Viana do Castelo. El seu objectiu és el de gestionar tota l’operativa de selecció de personal i desenvolupar l’àrea comercial de cadascuna de les regions.

Deixa un comentario