Verdalis dóna suport a un torneig de pàdel benèfic per investigar les malalties minoritàries

pàdel benèfic

Els passats dies 14, 15 i 16 de juny es va celebrar un torneig de pàdel benèfic per a la recerca de malalties minoritàries en el qual Verdalis va col·laborar amb la donació de quatre jardineres amb planta d’interior.

El torneig, celebrat sota el nom ‘Juguem per la Noa’, tenia com a finalitat recaptar fons per destinar-los a les teràpies de la Noa i a la recerca de la seva malaltia, Síndrome de Deleció.

Noa, que té 4 anys, pateix aquesta malaltia minoritària, que és l’únic cas a Espanya i 100 en el món, i compta amb 0 recursos públics per a la seva recerca. La família gestiona el recaptat a través de l’Associació Princesa Guerrera Noa, formada amb l’objectiu d’ajudar la seva filla i gestionar els fons de manera transparent.

El centre al qual es destinarà l’import recaptat és l’Institut de Recerca Germans Trias i Pujol (IGTP), un centre de recerca públic situat a Badalona l’objectiu del qual és el d’augmentar el coneixement científic per millorar la salut de les persones.

Verdalis, empresa especialitzada en paisatgisme i espais verds, va participar amb la donació de les jardineres per donar suport a aquesta causa solidària, com a part de la política de Responsabilitat Social de Grupo Constant.

Deixa un comentario