Verdalis col·labora amb la creació de l’espai verd d’un nou projecte a Barcelona

espai verd

Verdalis, empresa de Grupo Constant especialitzada en la creació de paisatgisme i espais verds, està a punt d’acabar un mega projecte que va iniciar a finals de 2019 al nou edifici del campus administratiu de la Generalitat, on se li ha donat màxim protagonisme al verd.

Situat a la Zona Franca de Barcelona, l’edifici albergarà a uns 2.600 empleats, entre els quals es troben els de Conselleria d’Hisenda i Economia. El projecte busca ser un referent en sostenibilitat i de fet ja ha estat el primer de la seva grandària a obtenir el major certificat de benestar. Té el Leed Platinum, atorgat pel US Green Building Council, que avalua el comportament sostenible dels edificis.

El Leed, de Leadership in Energy & Environmental Design, és un sistema de certificació d’edificis sostenibles, que analitza els dissenys sobre la base de la seva eficiència energètica, l’ús d’energies alternatives, la millora de la qualitat ambiental interior, l’eficiència del consum d’aigua, el desenvolupament sostenible dels espais lliures de la parcel·la i la selecció de materials.

Aquest edifici en concret, compta amb un jardí central de gairebé 3.000 m² embolicat de vegetació, amb arbres de gran grandària en el vestíbul per a millorar el confort dels treballadors. De fet, ja té el certificat Well, que reconeix el benestar generat per l’edifici sobre els treballadors.

Verdalis, per part seva, dóna suport a la labor d’adequació interior de l’obra, i s’ha encarregat de plantar un total de 7.120 plantes de diferents espècies en 1.900 jardineres de diferents grandàries.

Un projecte molt estimulant per a Verdalis i per al grup, perquè desenvolupar des de la sostenibilitat, l’eficiència i el benestar dels habitants, és un repte al qual cada vegada esperem que s’enfrontin més professionals i la societat en general.

Deixa un comentario