Pimexa obté una nova qualificació de Cepreven i noves certificacions ISO

certificación

Pimexa, empresa de Grupo Constant especialitzada en solucions globals de sistemes de protecció contra incendis, seguretat i comunicacions, ha obtingut una nova certificació Cepreven en en gasos inerts i, a més, ha renovat la certificació de l’ISO 9001:2015 i les noves certificacions de l’ISO 14001:2015 i l’ISO 45001:2018.

D’una banda, ja és la quarta qualificació que l’empresa obté de Cepreven, el que garanteix la qualitat dels serveis prestats en els sistemes de protecció contra incendis.

Amb aquesta certificació, Pimexa es compromet a respectar les regles tècniques del Comitè Europeu d’Assegurances (CEA) per a Avaluació i Qualificació d’Empreses Instal·ladores de Sistemes de Seguretat contra Incendis.

D’altra banda, amb la renovació i noves certificacions ISO, Pimexa incrementa la seva productivitat i aferma el seu posicionament en el sector de les instal·lacions i manteniment de sistemes de protecció contra incendis.

Dues notícies doncs, molt positives per a l’empresa del grup, que continua treballant dia a dia per complir amb les expectatives i necessitats dels seus clients, administracions públiques, proveïdors i també amb la societat.

Deixa un comentario