Personal 7 Audiovisual col·labora amb el càsting de les produccions més taquilleres de l’any

produccions

Personal 7 Audiovisual, empresa de Grupo Constant especialitzada especialitzada en la selecció i contractació de figuració per a curtmetratges i llargmetratges, ha col·laborat amb cinc de les sis pel·lícules més taquilleres d’aquest any 2019.

La primera d’elles, Padre no hay más que uno, és una pel·lícula dirigida i protagonitzada per Santiago Segura que tracta d’un home amb família nombrosa que ha de sobreviure a l’absència de la seva dona durant uns dies.

La segona, Lo dejo cuando quiera, la dirigeix Carlos Therón, amb David Verdaguer i Ernesto Alterio, entre altres, de protagonistes. És una comèdia amb picades d’ullet a la sèrie d’èxit Breaking Bad.

La tercera, Dolor y Gloria, de Pedro Almodóvar, parla de la creació, del record de la infància, de la vida d’un creador.

Mientras dure la guerra, de Alejandro Amenábar, és una altra de les pel·lícules en les quals Personal 7 Audiovisual ha participat amb el càsting. Van fer falta molts figurants per a recrear algunes de les escenes del film, rodat en gran part a Salamanca.

L’última pel·lícula a la qual fem esment és Perdiendo el este, de Paco Caballero i protagnitzada per Miki Esparbé, Malena Alterio i Carmen Machi, entre altres. Una comèdia que segueix la saga de Perdiendo el norte, i que es va rodar entre Madrid, Pamplona i Hong Kong, perquè el tema és el xoc cultural que senten els protagonistes quan viatgen a la Xina.

Amb tot, cinc pel·lícules espanyoles en les quals Personal 7 Audiovisual ha col·laborat estretament per a trobar als figurants més adequats a cada producció.

Deixa un comentario