Personal 7 Audiovisual participa en el rodatge de El Cid, la nova sèrie de Amazon Prime Vídeo

El Cid

Font: Europa Press

Personal 7 Audiovisual, empresa de Grupo Constant especialitzada en la gestió i contractació de figuració per a grans i petites produccions audiovisuals, arrenca l’any participant en el rodatge de El Cid, una sèrie històrica per a Amazon Prime Vídeo.

La sèrie tractarà sobre la vida d’una de les figures més conegudes de la història d’Espanya, Rodrigo Díaz de Vivar, i entre els seus actors i actrius protagonistes destaquen Carlos Bardem, Juan Echanove, Elia Galera, Ginés García Millán, Jaime Lorente, entre d’altres.

La figuració no es queda enrera. Necessitaran més de 11.100 extres per recrear la vida de El Cid, pel que la feina de Personal 7 Audiovisual és de gran importància. El càsting i selecció dels figurants més adequats a cada escena i projecte és un treball que requereix de gran professionalitat, i estem segurs que l’empresa el realitzarà amb èxit.

El rodatge, que va començar el mes d’octubre passat a Sòria, també es rodarà a Burgos i Aragó, i té garantides les dues primeres temporades, per la qual cosa és una gran aposta de la plataforma i una bona notícia per a l’empresa del grup, que continua aportant el seu valor a cada rodatge.

Deixa un comentario