Nova oficina de Grupo Constant a Badajoz

Badajoz

El passat 2 d’octubre, Grupo Constant, dins del seu pla de creixement nacional, va inaugurar una nova oficina a Badajoz.

Amb ella, el grup oferirà un servei directe en la zona d’Extremadura i posarà a la disposició dels seus clients un complet portafoli de serveis, dins dels quals s’inclouen els especialitzats en el sector agrari i industrial. A més, també donarà suport al sector agrari i marítim a Huelva, reforçant així la seva presència al sud del país.

Personal 7 ETT, Gesgrup y Pimexa seran les principals divisions en aquestes zones que, juntament amb un equip jove, dinàmic i amb més de 10 anys d’experiència en el sector de recursos humans, seran aliats clau en la connexió entre candidats i empreses, prestant els més professionals serveis de outsourcing empresarial.

L’obertura serà una oportunitat de networking per als empresaris de la zona, que estaran convidats a conèixer de primera mà el grup, els seus serveis i la seva especialització.

La direcció és: C/ Luis Alvarez Lencero, 3, Planta 7 Oficina 10, Badajoz.

Deixa un comentario