Grupo Constant organitza un Networking per a professionals dels Recursos Humans a Màlaga

Recursos Humans

El passat 13 de novembre, Grupo Constant va organitzar, a Màlaga, una jornada de Networking per a empresaris, directius i experts en Recursos Humans.

Una gran oportunitat per millorar la xarxa professional i conèixer de primera mà les problemàtiques i inquietuds dels professionals del sector, una manera d’intercanviar coneixement i contactes, així com la possibilitat d’establir noves sinergies entre empreses.

Segons la directora de delegació i organitzadora de l’esdeveniment, Ainhoa Villodres, “l’objectiu de realitzar aquest esdeveniment, primer esdeveniment a Màlaga, que no l’últim, era el de reunir clients perquè ens coneguessin una mica més i agrair-los que continuïn comptant amb Grupo Constant”.

A l’esdeveniment, que va tenir una durada de dues hores, van assistir uns 20 professionals, representants de totes les línies de negoci del grup (Outsourcing, ETT i Facilities) i va constar de tres parts. En un inici, Ana Maynar, Directora Regional d’Andalusia, que també va motivar l’organització de l’esdeveniment, i Ainhoa Villodres, van presentar la sessió; en un segon moment, va tenir lloc un tast d’olis amb la corresponent explicació sobre tipus d’olives, terrenys i processos d’elaboració; també un tast de tres vins de la zona de Màlaga, amb l’explicació de les vinyes, les zones, els tipus de vi i la forma correcta de tastar. I, per acabar, es va oferir un pica pica i va ser el moment d’interactuar amb la resta d’assistents.

Segons Villodres, “els clients estaven encantats, a tots els va semblar molt bona idea el fet de realitzar-lo d’aquesta manera. Els va semblar original, van estar molt involucrats i estan desitjant que arribi la següent”.

Deixa un comentario