Grupo Constant estrena nova oficina a Mallorca

Mallorca

Grupo Constant està a punt d’estrenar nova oficina a Mallorca. Unes noves i millors instal·lacions que responen al creixement sostingut que continua vivint el grup.

Tal com afirma Rafael Cortés, Director Regional de Balears, en els últims anys s’ha experimentat un creixement molt important en les diferents empreses del grup a les Balears. El 2018 es va obrir una nova seu a Inca, que va néixer per satisfer totes les necessitats dels clients actuals i potencials de la zona nord de Mallorca.

I ara, en aquest any que acaba de començar, les raons que porten a un canvi d’ubicació són principalment una necessitat de majors i nous espais per ampliar els serveis, millorar la comunicació i la proximitat amb els clients, tant interns com externs. Tot això per a continuar ferms amb el compromís del desenvolupament.

Finalment, com continua comentant Rafael Cortés, en els pròxims anys continuaran apostant per la línia de creixement en l’hostaleria, i també ampliaran el ventall de serveis potenciant altres sectors clau com la sanitat o l’educació.

Deixa un comentario