Grupo Constant obre una nova oficina a Eivissa

oficina Eivissa

Grupo Constant ha obert, recentment, una nova oficia a Eivissa, una bona notícia per al grup, que segueix la seva expansió també a les Illes Balears.

Segons ens explica el director de Balears, Rafael Cortés, l’obertura ha estat necessària en aconseguir dos comptes importants a Eivissa. L’illa, actualment, té un gran potencial de creixement i manca d’empreses de serveis serioses i solvents. Per al director del grup a Balears, és una oportunitat real per a l’empresa de continuar creixent i assentar els clients existents, alhora que acaba de construir un equip humà solvent per poder afrontar futurs comptes importants.

Tal com ens continua explicant Rafael Cortés, els clients o sectors als quals principalment s’espera atendre, són en la seva majoria els dedicats a l’hostaleria i rent a car, ja que és una illa amb un gran turisme, encara que també es tenen en compte altres sectors importants com l’educació i altres línies de negoci, la qual cosa permetrà al grup mantenir l’oficina oberta tot l’any.

Un nou repte, doncs, per a aquest nou curs que comença.

Deixa un comentario