Grupo Constant col·labora amb la XXVI Jornada d’Estudis per a Empresaris a Palma

Empresaris

Dissabte passat 26 d’octubre es va celebrar la XXVI Jornada d’Estudis per a Empresaris a Palma de Mallorca, i Grupo Constant va ser una de les entitats col·laboradores.

L’objectiu d’aquesta trobada va ser el d’analitzar les qüestions d’actualitat empresarial i les seves connexions intrínseques amb les dimensions humanístiques i ètiques.

Sota el lema de “Economia i Empresa: perspectives, reptes i estratègies”, es va tractar d’analitzar la situació de l’economia i els seus desafiaments, els aspectes del govern de l’empresa i de la presa de decisions orientats a l’eficàcia i a la responsabilitat social, així com la necessitat del propi govern d’empresaris i executius, orientat a la millora personal i al servei a la societat.

Una jornada que va sorgir el 1994 per iniciativa del Patronat del Centre Universitari Ariany i que se celebra fins a dia d’avui, gràcies, entre altres coses, a les institucions i entitats que col·laboren i patrocinen la jornada, i a la iniciativa de les illes Balears per donar suport a esdeveniments d’aquest tipus, tan necessaris per a la societat actual.

Una oportunitat per al grup també, la de participar com a patrocinador i alhora involucrar-se amb un esdeveniment així, que no deixa de ser una finestra oberta al coneixement del món empresarial i econòmic, dos factors que van de la mà per obtenir l’èxit professional.

Deixa un comentario