Grupo Constant va assistir a la III edició del Fòrum Emplea Coslada

Coslada

Dimecres passat 27 de març la delegació de Grupo Constant a Coslada va assistir a la III edició del Fòrum Emplea Coslada al Teatro Municipal, que té com a objectiu el de posar en contacte als demandants d’ocupació amb les empreses ocupadores.

Un fòrum que ja és un referent per impulsar la inserció laboral dels participants, fomentar les pràctiques professionals, l’autoocupació, l’emprenedoria i afavorir la relació entre les empreses a través de networking.

Aquesta tercera edició, amb un gran èxit d’assistència, va acollir a professionals i a empreses de tots els sectors d’activitat, així com a joves de la ESO, batxillerat, formació professional, universitaris, emprenedors i persones que busquen ocupació. Un punt de trobada on interactuar, participar en les activitats programades, captar talent i generar noves oportunitats de negoci.

Emplea Coslada s’ha consolidat com el major fòrum de treball de l’est de Madrid, amb importants repercussions a nivell regional. L’objectiu és que les empreses puguin oferir més i millors ocupacions perquè les persones comptin amb noves oportunitats per tal de millorar la seva situació laboral.

Per a Grupo Constant, participar en aquesta trobada és una oportunitat de conèixer el teixit empresarial de Coslada, així com d’oferir ocupació i captar talent.

Deixa un comentario