Grupo Constant participa en una sessió de formació amb la Creu Roja

Creu Roja

Recentment, Grupo Constant va col·laborar amb la Creu Roja en una sessió de coaching a Pinto Valdemoro, Comunitat de Madrid.

Dins del pla d’ocupació de Creu Roja, Delfín Requena, del departament d’ús de l’Assemblea de Pinto, juntament amb Gemma Garcia, de l’equip de prospecció autonòmic, van organitzar una activitat de formació per a la qual es va comptar amb el grup.

Grupo Constant, en aquest cas, es va encarregar de facilitar una sessió de formació als propis participants del programa de difícil inserció Poises. I per a això es va realitzar una sessió de coaching motivacional enfocada a la millora de les competències relacionades amb l’ocupació.

La dinàmica de la sessió va girar entorn a una eina per a avaluar els objectius, relacionats amb l’ocupació, que té cada persona. Patricia Sánchez, l’encarregada de realitzar la sessió, va destacar la importància de dur a terme aquestes sessions.

“M’ha fascinat estar amb ells/as, veure’ls, connectar amb ells/as i acompanyar-los en el seu procés. M’encantaria estar més involucrada en el seu camí i poder ajudar més. Sento que tot comença al seu interior perquè el seu exterior canviï i aconsegueixin els seus objectius”, segons va afirmar ella mateixa.

Amb tot, una iniciativa més del grup per ajudar a fomentar la inserció laboral.

Deixa un comentario