Grupo Constant col·labora amb la Final Four d’Hoquei

Final Four d'Hoquei

Grupo Constant, molt vinculat al món de l’esport i als valors que aquest transmet, ha col·laborat amb la Final Four d’Hoquei herba, on va resultar guanyador el Club Egara, que va derrotar a l’últim campió RC Polo.

L’esdeveniment, celebrat els dies 17 i 18 de maig, va concentrar el millor hoquei de la temporada. Sota el lema Show must go on, l’organització va voler fer d’aquesta trobada un espectacle també festiu i obert a tots els públics.

Era la final de la lliga i el partit es disputava a casa, en el Pla del Bon Aire, amb tempesta de calamarsa inclosa, però res va poder detenir la victòria del Club Egara, que va demostrar la seva fortalesa i la seva tenacitat en enfrontar-se a un gran rival. Valors que formen part també de la política de Responsabilitat Social Corporativa de Grupo Constant, sempre amb l’esforç i la constància com a base del seu creixement.

Des d’aquí, moltes felicitats al guanyador, al Club Egara, tant a l’entrenador, Patricio Keenan, com als jugadors, que van mostrar un gran treball tàctic i un implacable sistema defensiu.

Per a Grupo Constant va ser un honor col·laborar amb aquest esdeveniment esportiu i alhora poder veure reflectits els seus valors com a empresa, que el món de l’esport tan bé representa.

Deixa un comentario