Grupo Constant supera l’auditoria de seguiment de certificació AENOR

AENOR

El passat 14 de novembre, Grupo Constant, va superar, de manera satisfactòria, l’auditoria de seguiment de certificació AENOR, garantint, així, la conformitat del sistema amb la norma ISO 9001:2015.

Aquesta auditoria engloba les activitats de les següents empreses:

En primer lloc, Grupo Constant Serveis Empresarials, S.L.O, i la prestació dels serveis de outsourcing tals com: neteja d’establiments hotelers; gestió de magatzems de producte acabat i preparació de comandes per a expedició; neteja hospitalària; jardineria; verificació de qualitat en producte acabat i manipulació; neteja d’oficines; externalització de la gestió integral del punt de venda, promocions, degustacions i reposicions.

En segon lloc, Gesgrup 7 Outsourcing, S.L i la prestació dels serveis de outsourcing de gestió de magatzems de producte acabat i preparació de comandes per a expedició; jardineria; socorrisme: seguretat dels usuaris.

En tercer lloc, Personal 7 ETT, i la selecció, contractació i posada a la disposició de treballadors a empreses usuàries.

I, per últim, Intelligent Carsourcing, i la prestació dels serveis de outsourcing que són: neteja, manteniment bàsic (revisió de nivells i pressió de pneumàtics) i transfer de vehicles de lloguer.

Aquesta última empresa, Intelligent Carsourcing, passa a gestionar la prestació de serveis de outsourcing de neteja, manteniment bàsic i transfer de vehicles de lloguer, i obté la seva pròpia certificació vinculada al Grup.

Amb aquest certificat AENOR, Grupo Constant formalitza la seva implicació i compromís a oferir un servei de qualitat i amb garanties, amb el focus posat en un sistema de gestió orientat en els processos i tenint sempre en compte la satisfacció dels seus clients i col·laboradors.

Els certificats estaran disponibles en breu per a la seva descàrrega tant en la web general del grup com en la de cadascuna de les empreses del grup vinculades al certificat.

Deixa un comentario