Gesgrup participa en la 21a edició del SIL Barcelona 2019

SIL Barcelona

Els pròxims dies 26, 27 i 28 de juny tindrà lloc la 21a edició del SIL Barcelona, la fira líder en logística, transport, intralogística i supply chain del sud d’Europa, i Gesgrup participarà en l’estand de Pimec.

Un esdeveniment de gran magnitud on assistiran més de 650 empreses, més de 220 speakers i se celebraran més de 250 esdeveniments. Gesgrup, empresa de Grupo Constant

especialitzada en serveis d’externalització i facility services, ocuparà l’estand D460 juntament amb Pimec, la qual cosa li proporcionarà més notorietat i millor posicionament dins de la fira.

En total seran tres dia d’un esdeveniment que és un pont internacional de negocis entre Europa, Amèrica Llatina i el Mediterrani. En aquesta edició, a més, sumarà sinergies amb eDeliveryBarcelona Expo & Congress, el XXXVI Congrés de ALACAT, el Congrés Internacional d’Operadors Econòmics Autoritzats (OEA) i el Congrés Mundial de Zones Franques.

Una fira anual sota el lema “El nostre èxit, que el teu negoci creixi” on està representada tota la cadena logística: transport, logística, distribució, intralogística, magatzematge, supply chain i noves tecnologies.

En definitiva, una gran oportunitat per al grup, per a posicionar-se millor i obtenir major repercussió.

Deixa un comentario